بعضیا دوستیشون مثه قرص خوردن میمونه :هر ۸ساعت یه نفر!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 29 / 11 / 1392
بازدید : 1047
نویسنده : zahra

انقدر بدم میاد از این پسرایی که تو اینترنت میخوان مخ دخترا رو بزنن و بهشون شماره بدن!!!
دختر خانومایی که موافقا با عقیده من به شماره م۰۹۳۵xxxxxxاس ام اس بدن در موردش بیشتر حرف بزنیم!!

 

آقا میگم این فیلما بد آموزی داره کسی قبول نمیکنه
از وقتی تو این ستایش ۲ خواهر دوست محمد اون کوچولوهه واسه محمد چایی اورده مامانم گیر داده بچه ۱وجبی چایی میاره اونوقت تو ۲۰ سالته فقط یکی باید حواسش بهت باشه دست گل به آب ندی جلو مهمون...
آخه فک و فامیله؟

 

دختر همسایه باس" تا این حد سود داشته باشه :دو، دوتا رو بگه ۵....
والا...
لیسانس میسانس میخوان چکار، بیان برامون پسر بزرگ کنن
والا...
نه بد میگم؟؟

 

یک فعل چند منظوره در لهجه ی شیرین مشهدی:
موبوروم :من بروم
موبوروم :من می برُم
موبروم :من می بَرم
موبروم :من برنده میشم
موبروم :من بورم
خو دیگع مو بوروم...!

 

خانه تکانی چیست؟
شستن ظرف های تمیز داخل کابینت وتمیز کردن قسمت هایی از خانه که هیچگاه میهمان و حتی میزبان هم آنجا را نخواهند دید!!!

 

 

اعتراف میکنم من هروقت بنجول ترو خز تر میرم بیرون
تعداد نخ هایی ک پسرابم میدن بیشتره
هیچی دیگ میخام ازدفه بعد گونی بکنم تنم
ببینم میتونم رکورد دختربیشترین مخاطب خاصوبزنم

 

استاد شیمی سرکلاس با کلی انرژیداشت درس میداد گفت از هیدروژن به اکسیژن از اکسیژن به نیتروژن! یهو یکی از ته کلاس گفت :نیتروژن به گوشم!!

 

 

فرهنگ لغات ۳:
مایو :ما و شما، می تونه اسم یه برنامه فرهنگی اجتماعی باشه
والدز :والی که زیستگاهش سد دز باشد
جاهد :جای سر، جایی که سر را روی آن قرار میدهیم
سیتی :۳۰ عدد چای
مامانی :پول ما

 

یادش بخیر تو دبستان مامور بهداشت شدم ولی به جرات میگم کثیف ترین بچه ناحیه خودم بودم

 

_پسرم یه لحظه بیاکارت دارم..
_ماشالا چه بچه ی گل وزرنگی دارم...
_امروز داشتم به ملیحه خانوم میگفتم یه دختر دارم انقدخانومه...
هرکدوم ازاینا روشنیدین ازپنجره بپرین پایین که خونه تکونی نزدیکه! یکی به حرفم گوش نداد طبق آخرین آمار۵تافرش شسته. حالا خوددانید

 

 

ﻳﺎﺩﺵ ﺑﺨﻴﺮ ﺑﭽﻪ ﺑﻮﺩﻳﻢ ﻣﻴﺒﺮﺩﻧﻤﻮﻥ ﺣﻤﻮﻡ
ﺑﺎ ﻳﻪ ﻛﻴﺴﻪ ﺁبی ﺭﻧﮓ ﻛﺒﺮیتی ﺍﻭﻝ ﺗﺎ ﻣﻴﺘﻮﻧﺴﺘﻦ ﻣﻴﺴﺎﺑﻴﺪﻧﻤﻮﻥ ﺩﺭ ﺣﺪی ﻛﻪ ﺯﻳﺮ ﭘﻮﺳﺘﻤﻮﻥ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﺸﺪ
ﺑﻌﺪ ۱ﺗﺸﺖ ﺁﺏ ﺟﻮﺵ ﻣﻴﺮﻳﺨﺘﻦ ﺭﻭ ﺳﺮﻣﻮﻥ
جهنمی ﺑﻮﺩ ﺣﻤﻮﻡ ﻣﺎ
هیچی ﺩﻳﮕﻪ وقتیم ﻣﻴﻮﻣﺪﻳﻢ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺗﺎ ۲ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺍﺏ ﺑﻮﺩﻳﻢ

 

.............. است دیگر، دلش میخواهد.........
جمله ای که این روزا همه روش مانور میدن........

 

 

پسربایداینجوری باشه...
پسربایدبه دختربگه:
روسریتوبکش جلو بینم
یامن میرسونمت خونه یا هیچکس.... توماشین نشستی پیش من کلت مثه پنکه نچرخه...
توفیسبوک غلط اضافی کنی کلتومیکنم...
همیشه پاستیل ولواشک وپفک بخره...

 

 

رفته بودم خونه همسایه جدیدمون بچش داشت گریه میکرد
همسایمون هی میگفت امیر اروم باش خودتو کنترل کن امیر ریلکس باش
گفتم :شما چقد خوب با بچه برخورد میکنین
گفت :اسمه خودم امیره اسم این پدر سوخته امیده

 

همیشه واسم سوال بود چرا وقتی برای کسی فاتحه میخونن با انگشتشون روی قبرش ضربه میزنن؟؟
حالا متوجه شدم این کار در واقع همون
"لایک زدن"به روح شخص مرحومه!!

 

 

مصارف مختلف جیگر لهجه شیرازی:
ﺟﯿﮕﺮُﻡ ﻟِﻪ ﮐﺮﺩﯾﺎ :ﺍﻋﺼﺎﺑﻤﻮ ﺧﺮﺍﺏ ﮐﺮﺩﯼ
ﺟﯿﮕﺮﺕ ﺗُﻮُﻝ ﺩﺍﻍ ﺑﺰﻧﻪ :ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﻟﻌﻨﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯿﺸﻪ!
ﺟﯿﮕﺮﺕ ﮔُﻞ ﺑﺰﻧﻪ :بمیری
ﺟﯿﮕﺮﺷﻪ ﺩﺍﺭﯼ؟:ﺟﺮﺋﺖ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻧﺶ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺟﯿﮕﺮُﻣﻪ ﺧﻮﺭﺩﯾﺎ؟:ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﯿﺘﺎﺑﯽ ﻧﮑﻦ

 

بچگی هام وقتی دوچرخم رو میبردم تعمیر، قسمت عمده ی بودجه ی تعمیرات به تزیین دوچرخه تعلق داشت!
تازه نوار رنگی هم دور بدنه ش میبستم!
لامصب وقتی سوارش میشدم برمیگشتم محله، حس میکردم دارم ماشین عروس میرونم :|




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








گاهي خلوت دوست را به هم بريز تا بداند كه تنها نيست. اين مرام ماست كه در وجود دوست خانه اي داشته باشيم حتي به مساحت يك "ياد"

طرفدار کدوم تیم هستی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چی تموم و آدرس like10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 84
بازدید هفته : 280
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 180512
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 155
تعداد آنلاین : 1




آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com ایکون های ونوس

آیکـون هـای خـانوم سیبیـل



آيكون هاي مـــا

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آیکن های نایس تـم

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

www.Ghaleb-fa.blogfa.com

آيكون هاي Lady 3D

آيكون هاي Lady 3D

داستان روزانه
دريافت كـُد موس

دریافت كد هدايت ب بالا

>

RSS

Powered By
loxblog.Com